49 thoughts on “红星大奖2007”

  1. Dasmond!

    Can I take the photos you took in Star Awards to post in my blog, haha! Cause there’s Xiao Zhu inside also =) Can?

    And by the way, if I want to send a X’mas card via email where do I sent to?

    ( go ahead… 🙂 – from 22 )

  2. hi dasmond,

    thank you! I have got your gift! Thank you very much!!
    And congratulations to your winnings on Sunday!! So happy for you!!

    Gambeteh and all the best for next year and the years to come!

  3. Hello.

    omg Dasmond! I just checked my mailbox and i got your mail!
    Haha omg thanks alot yaaaaa [:
    Plusplus, I received a Good Progress Award together with your mail. haha
    It was such a good feeling lahhh, thanks thanks 😀

    it kinda made my day, hahaha well, hope you have an enjoyable Christmas ya?
    Stay happy.

  4. Hi Dasmond,

    Congrats once again…

    只要努力过,奋斗过,好马一定会被赏识的。。。
    继续加油吧。。。 骏马只要全力以赴地往前跑,一定会获得更多肯定的。。。

    Btw, I have received your Christmas card (or should I say book) today! Thanks man! It really brightens up my day…

    期待着你更多更好的作品。。。 =)

  5. Hi Dasmond! I have already rcv-ed the mail.

    Thanks alot. Merry X’mas to you too…

    Oh…and *sing* have a happy new year=)

  6. dasmond如果你有一点点地多余时间去我的blogger看下,有给你的…一个…没什么别的意思只是因为想所以就写了,请不要介意…

    ( think the web add is wrong, cant access it… – from 22 )

  7. Hi Dasmond,

    Suprise !!!
    “A Moment in Time” which i cant find it in a medium size of popular bookshop last week after knowing u r one of the author 😉
    Thank you so much. You are really my santa clause 😉
    Wish u a merry christmas and congratulation once again !!!

  8. Wahhh!! Das, I received ur “christmas card” today!!! It’s an ultimate surprise to me… Thank you so muachhhhhhh!! I posted it in my bloggie.. check it out and dun forget to tag k? Merry X’mas!!! I am so happppppppppppppyyyyyyyyyyy!!!!

  9. no matter wad u will alwiz be a wang zhi!n i receive my christmas prezzie from u readi!super duper happy!it is definitely e best prezzie i got..
    but my name is spelt wrongly=(

    anyway it is not a card but a book?jux curious to find out:)

    ( pai seh…. 😉 – from 22 )

  10. Hiieee!
    Haha. have received ur xmas gift/greeting! 😉 v sweet and nice of u indeed to send such a special gift to us. And I am v happy to have it too as it is filled with meanings in life, allowing me to be deep in thought. haha. Thank you so much! Have a good christmas ahead! ;))

  11. hey dasmond! thank you so much for the gift!! it was really a pleasant surprise because i thought you would be sending a card.. instead it’s the book that you wrote tgt with lingzhi! really love it lah!! thank you!!!! 🙂

  12. I gt my xmas gift too…thanks! it is realli a special gift. Now i can pair my autograph cd together with the autograph book. Btw, congrats for getting into top 10. Look forward to more of ur shows =)

  13. 您有戴隐形眼镜吗?照片中的您眼神好迷人……

    恭喜您哦~

    ( 哈!眼好尖哦!戴了灰色的隐形镜片。。。 – from 22 )

  14. heyz! really surprised by the little christmas “gift” instead of a christmas card! yay!!! thanks!!! haha and congratz for ur top 10 award! glad to be able to give my support and also honoured to be ur audience! really enjoyed watching ur variety shows! keep up the gd work yea? hope u can last long long long in this “world” of variety show! haha maybe u’ll be the next host for “Pu3 Wei1 Zhi1 Ye4” when u’re older!

  15. Hi dasmond, i hv been reading ur blog(found out abt it thru cruz’s blog) for the past
    few months n this is the 1st time that i’ve commented on it!!!
    Congrats on u getting into the TOP10 on Sun!!!
    Another 6days to x’mas: Advance merry xmas to u! 🙂

    *can i receive a greeting card fr u too? it have been so long since i receive 1.*

  16. Once and for forever, Congratulation to you again!
    Happy to see you get the male Top 10 again!
    So Dasmond, can you tell us what have you done after the show and party?
    Did you went home to celebrate with ur ma and sis?

  17. hahaha….daS!!!! Rong Shao!!!! Thanks for e most wonderful xmas present!!! it’s by so far, most surprising and most interesting and thoughtful!!!! at 1st, I tot it’s from my taiwanese fren…then upon looking at e nice handwriting i knew it’s wasn’t my fren…when I opened, hahaha…I m most shocked!!!! Yr book with my name!!!! 🙂 😛 You r so awesome!!! really expecting a new yr card but wow…a book!!!! Thanks so much!!! 🙂

  18. Hey Dasmond

    You look great with that outfit to receive your award. My family is happy to see you getting the award after going through the support we have for you. That would make a happy Christmas present for you.

    Hope to see you more often on air for the years to come.

    Congratulation!

  19. CONGRATS TO YOU !!
    that must be a great gift for u this christmas..
    i m sure 2008 will be another great year for you !!
    advance merry christmas and a happy new year.. ((:

    cheers!!!

  20. hey~ always thought that 黑马王子 is much more charming than 白马王子:p
    cuz they’re more unique,有不一样的魅力:D

    anyway, congrats on yr award! and also, merry x’mas:)

  21. hey dasmond!!! i was on vacation for last few weeks so i didnt update on your post n when i was reading ur previous post, u said u would send x’mas card??? unfortunately i cant leave any respond to that post so i might as well leave my respond here..mind?:D i wan x’mas card too!! can i?? 😀
    oh ya…btw, congrates!!!!!!! 😀 😀 😀

  22. DASmonD!!!! CONGRATULATIONSsssssssssssssssssssss!!!!!!!!!! 😀 😀 😀
    really glad on your 凱旋而歸 *wink*

    regarding ur card posting, ehem~ do i have the honour to get one as well???
    and i wish to send you one too if you dont mind 🙂
    due to the overloaded reponses on your previous post, i have to borrow comment column here… paiseh ah :p

    anyway, 축 하 합 니 다 !!! 😀 😀 😀

  23. oh nicely taken photos at the star awards!!
    hey hey can please do me a favour by telling me which camera did u use? really good!!!
    pls can i know which camera u use and if u sharpen or photoshop the pics after that? thanks!!!!!

    ( I use canon 70. Most of the pics I didnt sharpen it… photoshop… umm… only use it for my eye bags! ahahaha – from 22 )

  24. can i have the xmas “card” too? even though it will not be xmas if you ever post it! hehehe..

    was very happy to hear your name and see you going up the stage last sun!! 😀 😀 😀

  25. hello…congratulation for making it to top 10. during the sunday night me and renfred call yr hotline at about 8.46pm. we call about 5 calls. congrats!

  26. it abit too late.. but still glad that u r back into top10! my frenz were at my hse (majong-ing) n we were cheering for ya;)

    & have a wonderful christmas!

  27. 虽然迟到了。但也希望你能收到我迟来的祝福
    恭喜呀。。。进入10大。。真的替你高兴
    加油哦。。
    祝 新年快乐 ;D

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.