Christmas!

xmas tree

First of all, this is not my Christmas tree… ha!

Finally, I started my Christmas shopping today… not too bad, got a couple of gifts ๐Ÿ™‚

This is what Clara commented in my previous post:-

i remember u sending me a new year card few years back. it was really sweet of u :)

Used to receive mails, so I replied. Now everyone rely on emails and internet, who send letters in tradition way? Ha! Therefore, since Christmas coming, why not you leave your mailing address and name ( ya, name… not all the nicks :p ) in the comment box so that I can ‘act sweet’ by sending you season’s greeting! Dun worry, won’t post ur details out!

Have fun preparing for Christmas ya! @@

169 thoughts on “Christmas!”

  1. aww. that’s terribly sweet of you!
    and how i send you one as well? to mediacorp or…?

    Merry Christmas in advance!
    christmas is in the airrrrr!
    i’m in a really christmasy mood.

  2. hi dasmond so envy that u have fun preparing for christmas… =( Have been 3 years (including this years) nv celebrate christmas…. due to work cannot off from 19 dec to 25 dec…. no time for christmas and shoppping… until now haven go orchard also… think i becoming mountain tortise le…. haha…But nvm hope u all enjoy the days.
    PS: although i cannot watch star awards (due to work) but will vote for u hope u will be the top 10… =)

  3. Hallo =)

    Just a few more days to Star Awards 2007, are you nervous?
    Anyway, good luck to you!

    Are you serious of sending the cards LOL. Cause nowadays people really rely on E-cards than the traditional ones. But I still prefered the traditional cards, it’s more sincere.=)

    By the way, when would Campus Yummy @ RP be telecast?

    Haha.

  4. HoHoHo…

    U can pass it to VK if you want haha…can act sweet and save some postage cost…
    She took some donuts home last week for your mum and I showed her your Egypt blog photos as she said she missed you a little ha! Hope your mum like the donuts, maybe I’ll act sweet too and send some lovely donuts for Christmas and you guys dun have to queue for it…hmmm… ๐Ÿ™‚

  5. a fan of yours and of course will vote for you.
    merry xmas in advance ๐Ÿ˜€
    do send me?can i send u one too?

    ( addy? – from 22 )

  6. Hey, though I think this is a little ‘thick skin’ but then, I guess it’s always nice to receive a card from someone. Thanks in advance! All the best for your career.

  7. wow haha..dats really sweet of u…=) yah lo, how do we send u x’mas cards huh? wad’s the mediacorp address?

    anyways, good luck for the star awards! ๐Ÿ™‚

  8. Hi Dasmond
    really miss u.. the last time we met was at CP where u were shooting Let’s Shoot and we even took a photo ๐Ÿ˜‰ been following up on ur Egypt updates..must hv been an enjoyable trip ya.. really miss the days when u were at 93.3 accompanying me through the nites, felt closer then hee but anyway it’s also good to see u on tv ;p Happy for u so long as u r happy and enjoying wat u r doing. Like Charlie, I was thrilled when I received ur Thank you card ๐Ÿ™‚ ALL THE BEST for the Star Awards!!

    ( wanna give me ur address? – from 22 )

  9. hey! (: I realised your posts do not have dates now. hahaha. Then we won’t know when you post. Hees. Mind putting?

    and have fun preparing for christmas too ๐Ÿ™‚

    ( is it? ha, will check with my webmaster… didnt even realise… – from 22 )

  10. AAAA. Dasmond, i’ve always been very supportive of u!

    i think eversince primary school i would camp beside the radio for ur programs!

    now that i’ve already graduated from JC, i feel its been a long time already.

    & was packing my room a few days ago when i found the piece of paper that you autographed for me when i ran into u in Kovan while u’re shooting mei li bai fen bai. & also 2 autographed photographs of u that my friend got her aunt to get from u from mediacorp.

    are u serious with the christmas card thing? i would very much want to send u one too!

    awww, rock on~ supporting u always.
    ((:

  11. hi dasmond,

    it’s my first time dropping by your nice blog… i’ve seen a few of your past blog entries, love the ones on your recent trip to egypt. even though i’ve never been to egypt before but can tell it’s quite a nice place there.

    remember the days which i enjoyed listening to FM933 most but i’m not sure why in the recent years i hardly listened. love the days when you and ling zhi in fm933. i will always be “punctual” switch on the radio listening to it. also remembered her very last day ling zhi were in fm933, you’ve visited on her last day. it’s really heart-warming…

    though you’ve moved to the hosting, you never disappoint us.

    best wishes to you in the Star Awards.

  12. Hi Dasmond,

    Really can’t believe you actually take the trouble to send ur fans card! haha. Would really be happy to receive one too ;).
    Anyway, I really hope u’ll do well in the Star Awards this Sunday! All the best!

  13. Hi there Dasmond, So nice of ya to post people christmas card and All the best for the Star Awards later tis wk and Meery christmas in advance

  14. hi rr, (haha,tis is ur nick tat my fren n i gave)

    I missed the episode of tcs 25th anniversary, do u koe when there will b repeat telecast? hw come my fren said did not see u on tv? any confidence for sunday?Gd luck to u!

  15. Btw..Sorry that last time didnt post finish the Hey! Gorgeous Epsiode last time round!..Hope you don’t mind and btw..
    How do i send it back to you as well??..May I noe??..Thanks!!

  16. That’s nice of you. I would like to recieve one from you too…Thanks so much. It has been long since i recieved a card.

    Thanks again and Merry X’mas=)

  17. Heyy Dasmond,

    Haha you’re cool man, sending x’mas cards to your fans! I don’t mind receiving one! ๐Ÿ˜›
    It’s my first time visiting your blog; I think your photography skills are pretty good, especially the pics you took during your Egypt trip, the ones with scenic backgrounds are awesome. Mind sharing some tips ๐Ÿ˜€

    ( you can leave your addy here… dun worry, will moderate ๐Ÿ™‚ – from 22 )

  18. HAHA ! actually everyone rely on email now but i tink using the tradition way of sending letter can express more things ((: anw MERRY CHRISTMAS !

  19. hee, u are so nice and sweet!

    will u write the cards till ur hand cramp???

    May i know if i would like to send u a card too, can i mail it to mediacorp? What address and name should i put? thanks!

  20. Ha.. true enough nowadays people rely too much on technology that the little human touch is lost. And indeed it is really nice of you to do such sweet things to your readers. May you receive many greetings from your friends and fans. Here, I wish you have a Merry Merry Xmas ๐Ÿ™‚

  21. Hi Dasmond!

    I would be pleased to receive a christmas card from you

    Hope you’d fun at Eygpt and may lady luck be with you on the 16th for the Star Award. Top 10 is definitely YOURSS!!

    Cheers!

  22. hey dasmond,

    Thats really sweet of you to make such a move. like a santa.. ~

    Its really nice to receive one from u.Is there any way to mail one to you too?.

  23. hello! would love to receive x’mas card from you!! can i send one to you too?? let me know where to send to yah! ๐Ÿ™‚
    All the best for Star Awards!

    eh i think i received a x’mas card frm u b4 long long long time ago when u were still in 933 i think! ha dunno if u remembered! :)) Hope i’ll get another one from you again! its like 8 yrs ago lor! LOL =)

  24. hey dasmond,

    are u serious? u gonna send a xmas card to all of us here???

    i would like to send u a card too… what’s yr mailing add???

    All the best to you for the Star Awards!

    Cheerios!

  25. hey dasmond!! can i get a card from you? heh. have been listening to you on 93.3 since pri school and really liked you then onwards until now! ๐Ÿ™‚

  26. hope to receive one from u! =D thx in advance! and here to wish u a merry x’mas =D and gd luck for Star Award this coming sunday!

  27. ๆ˜ฏๅ•Š!้š็€็ง‘ๆŠ€็š„่ฟ›ๆญฅ,ๆ”ถๅˆฐ็š„่Š‚ๆ—ฅ่ดบๅกๅทฒ้€ๆธๅ‡ๅฐ‘…. ๅฅฝๅค„ๅ‘ขๆ˜ฏ็Žฏไฟ… ไฝ†ๆ€ปๆ„Ÿ่ง‰ๅฅฝๅƒ็ผบๅฐ‘ไบ†้‚ฃไธ€ไปฝไบบไธŽไบบไน‹้—ด็š„ไบฒๅˆ‡ๆ„Ÿ.

    Ha… you serious??? Think a lot of people would like to receive a Christmas Card from you…. Hee… I would like to have one too… ๐Ÿ™‚

    Anyway, wish you all the best for the forthcoming ็บขๆ˜Ÿๅคงๅฅ–… and ๅœฃ่ฏžๅฟซไน!

    ( ur addy? – from 22 )

  28. wow thats really sweet leh! ๐Ÿ˜€ i love receiving mails in my letterbox especially from one of my favourite artistes ๐Ÿ˜€ i want to send you a card too! maybe you can let us know how to post it to you (: happy holidays!

  29. Hi Dasmond,

    Would be overjoyed if I were to receive a christmas card from you… Anyway, do you still remember me? Haha… Took a pic and your autograph as you were filming Campus Yummy Hunt @ RP today… That Alvin… Lols…

    Anyway, wish you all the best this Sat again… With your abilities, you would definitely get into the Top 10… Jiayou…

    Merry X’mas to you too!

  30. i still send letters in traditional way but usually the recipient will reply by either sms or emails. i guess e-cards will still be the less hassle way to get greetings across but it cant be compared to the excitement of receiving a real card in your mailbox. =)

  31. Hi Dasmond,
    How have u been?I wonder how to left my address as i cannot.can u email me and i send u?I hope that will receive a card from u wif ur pic and signture on it.As i very less receive season card.I always pass by ur blog.I wish u gd luck on the 16 of Dec.Hope to receive ur card soon.Hehe.Take care ๐Ÿ™‚

    ( pls leave ur addy in the comment box – from 22 )

  32. Hi dasmond,you’r such a sweet person to send christmas card to ur fans.I reckon everyone is really excited to receive your card.The last time i sent or received xmas cards was like ages ago! =)
    You are sucha great host during the 93.3 days but i have to say you are as good as doing tv host.great job!Anyway do you have friendster?I found one but not sure if it’s personally yours or done up by your fans.If you have one,can i just add you? =)
    Best of luck for this coming star award,i am sure you are able to clinch the top 10!

  33. That’s really sweet of you!!! Waiting for your card… And Merry Christmas!!!!!!!!! I went shopping today too!!! got a couple of gifts here 2!! lala~

  34. hi,
    check with you Sheng Siong Show will have any artiste like Pu wei? i mean international singers… Happy that Sheng Siong Show coming… ie Kym and dasmond.. lolz

    ohya.. rmb me?

  35. ohya.. regarding the post, for me, i still send xmas cards by snail mail as i feel that it is better and much sincere…

  36. Hey dasmond, I really enjoy reading your blog and all.And you sending out christmas cards? Cooool.I want one too! ๐Ÿ˜€
    HAHA.All the best in whatever you do, especially the upcoming star awards ๐Ÿ˜€

  37. Hello dasmond,

    Wow cool, may i have the pleasure receive a christmas card from u. hehe.. i’m ur fan, last time u have any show mi and my friend will go down supoort u and taking photo.. ha.. think u forgotten le ba.

    Ya nowaday not alot people use tradition way to send letter, but i use it ๐Ÿ™‚ coz e express feeling and the receivcer will get warm and feel that u still remember him.

    A big Wish on coming sunday, getting Top 10. And merry Xmas ๐Ÿ™‚
    (p.s: still remember in 2003 ma? after star award few day later have a small garthering with fan club ppl. tat i can’t forgotten and u give memorable day) ๐Ÿ™‚

  38. hi..Dasmond,
    1st time add comment @ yr blog..haha:) btw stil gt 4 more days to star award wor…excited ma…haha ๐Ÿ™‚ will vote 4 u de…jiayou wor…haha ๐Ÿ™‚

  39. Can i also have the christmas card from you too?
    hahaha
    ็œ‹ไบ†่ฟ™็‰‡ๆ‰็ช็„ถๆƒณ่ตท
    ๅ‡ ๅนดๅ‰ๅฝ“ไฝ ่ฟ˜ๆ˜ฏDJๆ—ถไนŸๆ›พ็ปๆ”ถ่ฟ‡ไฝ ไปŽ็”ตๅฐๅฏ„ๆฅ็š„ๅก็‰‡
    ็Žฐๅœจๆˆ‘ๅทฒ็ป็ป“ๅฉšไบ†
    ๆˆ‘ๅ‘Š่ฏ‰ๆˆ‘่€ๅ…ฌ๏ผˆ้ฆ™ๆธฏไบบ๏ผ‰ไป–่ฟ˜ไธไฟก
    ๆœ€ๅŽ็ฅไฝ ๅฅฝ่ฟใ€‚ใ€‚

    ( thx.. you didnt put down ur address – from 22 )

  40. hello! ๐Ÿ˜€
    i think your hosting is really great
    and have utmost admiration for you!

    jiayou for SA!
    u’ll get into top 10!
    i’m sure ๐Ÿ™‚

    take care ๐Ÿ˜€
    merry christmas!

  41. heyys. i also wan a christmas card from eu can. hope tat eu can get into de top 10 wor. jiayou. i will vote fer eu de.

    ( addy? – from 22 )

  42. Ahhhhhh!
    Merry X’Mas in advance!

    It’s so boohoo. I’m having Common Tests before Xmas and Exams after CNY, and so many reports and presentations in between.
    Good Luck for STAR AWARD!
    Jia You!

  43. Hi Dasmond,

    Forgot to get your autograph personally during the egypt trip : (
    Can i receive your Christmas card with autograph ?

    You are a talent and outstanding artist no matter wat will be the result in the awards ; )

  44. Hello Das!
    Haha, I’ve started reading your blog since the talk show where u gave out your blog. Like the way you blog, so funny. Haha
    Btw, Merry Christmas !!

  45. Hello Dasmond! Wow i read up and your Egypt trip was awesomeeeee! haha Bet you wanted to see more of it huh? Well, i mean seeing the response you got here, it seems like it’s gonna be quite ALOT of cards that you’re gonna send right…
    Hope you receive many many presents this year. By the way, is there any way that I can send you an Xmas gift as well? {:
    Do let me know ya?

    take care and have a jolly Christmas![:

  46. Yes yes! I also recieved a xmas card from u a few years back, u really surprise me! Haha.. But u spelt my chinese name wrongly.. lol.. This time i make things easy for u la ok, jus write TRACY, n pls add a ‘dear’ in front. hahahahahah… joking..

    yes, i’m such a person who will still send xmas cards by mail to my frenz.. shall send u one too then. haha.. pls look forward.. lol..

  47. Hi Dasmond

    That is the sweetest thing you are saying. I won’t mind having an e-card from you to my family. Since Christmas is round the corner, my family and I like to wish you a Merry Christmas and may all your dreams come true.

    Cheers!

  48. Hi Das,saw u last Sunday at backstage of SA…remember?i guess u neva see me lah
    was Keh Keh Standing by the side of the door…
    cos that day working at MCS…so peep into theatre lor…

  49. And also hope u will get in the Top 10!hahaha!Best of Luckx
    From the Food Taster in Campus Yummy Hunt(Ngee Ann Poly)
    The guy whom u say I am very Fan one!hahaha

  50. haha!
    rong shao, u serious not!!?
    really send to us?
    even to peeps u dunno?
    oh man. so touched!
    hahah! i want i want! lols.
    then is there any other way we can send letters/stuff to u too?

    THANK YOU SO MUCH!
    lols.

  51. Hi Rong Shao,

    Would like to thanks you for letting me know of a great station which is yes 93.3FM. Used to listen to your relax 180. around 2001 aug is the first time i actually listen to Yes 93.3 and found out about you and still rem how i used to listen to your voice before I fall asleep.

    Nowaday everything also sms,mms, email no people will send a card anymore but i would like to received a card from you as most of the time i only got bills, statement all this and not letter from anyone.

  52. Hi Rong Shao,

    Would like to thanks you for letting me know of a great station which is yes 93.3FM. Used to listen to your relax 180. around 2001 aug is the first time i actually listen to Yes 93.3 and found out about you and still rem how i used to listen to your voice before I fall asleep.

    Nowaday everything also sms, mms, email no people will send a card anymore but i would like to received a card from you as most of the time i only got bills, statement all this and not letter from anyone.

    Hope to have your autograph photo too. Thanks in advance.

    Will be voting more for you in SA..You sure can make it to Top 10..take more photo on that day too ok?

  53. Ehs, add you my mail.. is it our address or e-mail address? Sorry, I’m bit Blur. But I’m surprised by your post (: hope I really receive your card!yurps, like others are talking about. How can we send letters or cards to you as well? Do you have any ways? Hope to hear from you soon (:

    Merry Xmas (:

    ( posting address – from 22 )

  54. Hey DK…

    So sweet of you!! It will be nice to receive your xmas card…i think i had received from you before…hmmm.. can’t rem when but should be a few years back…Issit too late to post my addy now?

  55. hello das !
    i would also like to have a card from you ! hahaha
    you are so nice to send the chrismas cards .=)
    haha
    thanks alot !
    good luck for SA!
    JIAYOU !
    and MERRY CHRISTMAS IN ADVANCE !

    ( your address? – from 22 )

  56. Hey dasmond…

    Really very happy when you say that you wanna send christmas cards out… Haha..Hope that I can receive one from you!!! Hee…All the best to you at the Star Awards this Sunday.. Jia You!!!!
    Merry Christmas to you in advance!!! =)

    ( Ur addy? – from 22 )

  57. Hi dasmond,

    merry christmas in advance and i’m sure u wld get in top 10 :> btw thks for posting ur egypt pics, really makes me curious abt the country n hopefully can go there too in future.

  58. A personal written card from you will be so Great (:
    Thanks in advance! Hees.
    & yurps, do you remember my sister, Yiling?
    She once went to 933 radio station!
    I’m here younger sister (:

    Alright, shall end here.
    Take cares!

  59. Hi,

    I’ve been supporting you way back from when you were on 933, & when you switched to hosting, I enjoyed watching you on screen – perhaps because of your good looks & your fantastic hosting skills, hehe =)

    Would be a pleasant surprise if I could receive an x’mas card from you, but was wondering if there’s any way I can send you one too. If not, I could probably send you an e-card, if you don’t mind.. =)

    Thanks in advance ! & all the best in your future endeavours =)

    PS: Hope your trip to egypt was a fulfilling one ! Continue to work hard to pursue all you’ve set out to achieve, will be behind you all the way =)

  60. hey…ๆœ‹ๅ‹๏ผ

    Will I get one too? haha!
    You really have a handful to send siah… ๐Ÿ™‚

  61. whoaa,
    dasmond, bet you got alot of christmas cardds to send out this christmas liao hor? hahaa… but really, sending christmas cards and receiving christmas cards is something quite rare nowadays. i remember receiving about one or two last year… but for me, i think ermm.. i was too late on sending out one year, then the cards arrived after christmas. so after that i just passed the cards to whoever i meet before christmas. hahaa…

    alrights.. since here liao, might as well ‘bu yao lian’ abit la, hahaa.. i leave my add in the next tag hor? THANKS! =D

  62. heyy dasmond,

    Merry Christmas in advance too yeah? not act sweet la… u ARE sweet mah, to send out christmas cards to us! hahaa… thanks ya =))

    cyahh soon… all e best for star awards! 3 more dayys =)

  63. That is the sweetest thing you are saying. I wonโ€™t mind having an e-card from you to my family.
    Thanks in advance!!!

    ( wanna drop me your posting add for this round? ๐Ÿ™‚ – from 22 )

  64. hey hey!all the best for the coming star award! jia you jia you! =D MERRY CHRISTMAS! N A HAPPY NEW YEAR! wah! i want u to send me x’mas card. but if i put my add here den everyone can see leh. how?

    ( bet you didnt see the add of others ya?.. ha, I’ll moderate… – from 22 )

  65. Aww…So sweet of you to send xmas cards to your fans ๐Ÿ™‚

    Have been readling your blog, but this is the first time i leave a msg here ;p
    I must say you are very good at photography. Really enjoy the photos your took, especially during your recent trip to Egypt. Did you travel alone?

    All the best for the Star Awards!

    ( drop me a comment when time is right. ๐Ÿ™‚ – from 22 )

  66. hihie dasmond!! your photos of egypt made me wanna go there! all the artistes should send out christmas cards too haha that’ll be so cool! all the best for star awards!! you’re a good host, especially with yifeng!

    HAPPY HOLIDAYS!

  67. hi, i hv been watching u from radio to tv, i always find u improving not only more n more steady n also pun bi bi!
    this is 1st time i write in, jus telling you no matter wat d result is for this coming awards, theres people like me u duno quietly supporting u. MERRY CHRISTMAS!!!

  68. Hi Dasmond

    I did received X’mas and New Year card from u previously and I am still safekeeping it well:)
    Best wishes for the coming Star Awards!!! I’m sure u will get into the Top 10…
    Wishing u a blessed Merry X’mas in advance!!!

    Cheers!

  69. Hi Dasmond

    So sweet of u to christmas card to us. Hope u can send me christmas card with ur autograph too. All the best for this coming sunday Star Awards. Merry Christmas to u.

  70. y after calling the voting no, the person tat says ‘thank u’ is not yrself ? maybe u can suggest to yr company to record each individual artist ‘thank u’ message and then let the fans hear their supported artist sayin ‘thank u’ to them after voting; maybe for next year award?

    ( someone already raised this up, guess it’s easier using 1 voice rather than having to programme and arrange 40 diff voice tag to 40 lines? .. ha… I dunno… ๐Ÿ˜‰ – from 22 )

  71. heys.. serious anot eu sending out christmas card. eu got so mani fans n support eu pp out dere. if 1 of ur fans did not receive de christmas de person might be disappointed. wad r eu going to do?!

    ( I’m trying my best to make sure all goes right… haha… nvm, those who left the add but end up didnt receive… chinese new year ba… ha – from 22 )

  72. hey hey… dun sae until like u so fake.. haha… got heart to post the card is enough le.. wahaha.. how can sae u *act sweet* leh… u r sweet! =D

  73. dasmond.. i realise tt there are a couple of ppl with the same name as me~ will u gt confuse?? lolx…

    ( who ask you to have such common name… hahaha. I’ll try not too… :p – from 22 )

  74. heys das.. can u send an overseas card to me? ha.. im not ur friend, maybe can be considered as your fan. im a singaporean studying in taiwan now, feeling rather down recently. if you dont mind, can you send me a card and some wen1 nuan2? (haiz, sounds so despo eh.) but ur card will definitely lift my spirits up! ๐Ÿ™‚

    thank you~ ๐Ÿ™‚

  75. Dasmond!! hahas.. met u today at Campus Yummy and u interviewed me saying my face turned red when u came=p lol. oh well.. enjoyed e filming really today.

    It is sooo nice of u to actually want to mail us season greeting cards! I wanna have one too! =D

    best wishes and all e best for Star Awards ;))

    LOVES
    Hp.

  76. Heyyo. I think I left comment before here =) but tat was ages ago. lol

    Really cool to chat wif u today =) campus yummy is a fun show yup. sadly ended liao.

    All the best in Star Awards btw =)

    -Andrew

  77. Hi Dasmond, thanks for such a heart-warming gesture.. ha but think u’ll be flooded with request for Christmas cards.. I want ONE too =) Anyway.. have always supported ไฝ ไธปๆŒ็š„่Š‚็›ฎ especially ๆœ‰่ฏๅฐฑ่ฏด Let’s Shoot! Think the best way I can show my appreciation is to continue to support ไฝ ไธปๆŒ็š„่Š‚็›ฎ. Continue to “ๅŠ ๆฒน”!!

  78. hello dasmond! its me! the one who interviewed you thru the email for my project haha!!
    can i have a card by u!! that will be super sweet!

    jiayou jiayou!

  79. hello! saw you at tp the other day filming the yummy show and took a foto with you. you are so handsome. (: hope to recieve xmas card from you and jia you for star awards(:

    ( I’ll need you addy – from 22 )

  80. Hi dasmond!!
    i want!!! i want christmas card from you also!!!! XD
    hope ur name is being read when the top 10 list is out..
    me and my gangs have voted for you!!!!
    Merry Christmas!!

    ( thx… ๐Ÿ™‚ I’ll need urs or maybe ur gang’s ( haha! ) addy – from 22 )

  81. yo das
    long time no see.how u been??

    just testing out if i will really get a card from u.
    its really ok if i don’t!
    haha

  82. hey Dasmond! been really busy with my exams.. then i realise u came back from Egypt le.. how passe am i.. lolx.. by the way.. i’m one of the guy on campus yummy hunt frm ntu de.. on the 2nd episode in ntu.. still waiting to watch it then.. haha.. aniwaez.. have urself a great weekend.. and ALL THE BEST for Star Awards.. u have my votes.. (many many..) and u send cards out? ooh.. me too! i send my xmas card every year!

  83. OMG ARE YOU SERIOUS???? I think all of your fans have the same reaction, cant help it!! you’re absolutely fantastic Dasmond!! This piece of news just made my day!! Hehe!! So happy..! Wooott~!!! ๅคชๆ„ŸๅŠจไบ†ๅ•ฆ๏ผ
    ่ฐข่ฐขไฝ ๅ•Š๏ผ๏ผ

  84. YO Dasmond!
    So are you really gona mail to me? : )
    I’m anticipating for that then. teehee.

    Anyway, i read your blog whenever there’re updates, and love to hear more from you yo.
    And i saw you at my school just few days ago.

    Ciao!

  85. hey dasmond! saw ya at TP the other day too ((: and its really very sweet of you to send seasons greetings to all. haa. enjoys reading ur webpage. (: takecare! merry xmas in advance (:

  86. by the way good luck for star awards! i’ll never miss it (: oh and how do i add my posting add? haha kinda noob ah =p

    ( just type in ur addy… I’ll moderate – from 22 )

  87. haha.. mum gif me such a common name leh… haha… anyway, in order not to add to the confusion, i m sharon chan… haha…

  88. Hi ZhenRong,

    Post me a special xmas card leh! I want to show it to my fren!!

    My fren recently oso went to egypt just before you. She’s still sorting out her photos. Before I saw hers I saw urs already on ur website. I got to know a bit abt egypt and I told her abt it.

    But she couldnt visit ur site coz blocked by her company’s firewall. And she has no internet connection at home.

    I hope you can send me a xmas card w some egyptian drawing (drawn by you)? Or anything related to egypt? Dun want a standard one which you’ll be sending to everyone else, can? Please….. preferably something cute like you!!

    xoxo,

  89. hello..

    first time to comment on ur blog.. ur blog has been so interesting.. ๐Ÿ™‚
    it’s really sweet of u to send cards to ur fans out there.. i think u’re probably e 1st to do that~
    Merry X’mas! ๐Ÿ˜‰

  90. uncle…
    all the best for the star awards..
    Merry Christmas & Happy 2008 for you.. enjoy ur snail mailing ๐Ÿ™‚ can i join in the fun too? ๐Ÿ˜›
    btw, if u need helper in sealing the envelopes, let me know…. will volunteer my ah boy to help out.. recently too much “free” saliva to spare… hahahahaha

    ( ๐Ÿ™‚ – from 22 )

  91. haha zhenrong u’re so sweet! ‘registration date’ over le huh. wish i can ask for one too, but well, im overseas! too bad ๐Ÿ˜ก

    ( we’ve got friends all the way from Canada… ha. U are welcome if you wanna drop me ur addy… – from 22 )

  92. Hey dasmond!

    Haha…so paisay… Forget to leave my mailing address in my previous comment… Hee.. Thanks for reminding me!!!

    My friends and I have been voting for you for the Star Awards this Sunday.. jia you!!!! =)

  93. Yes i wan ur christmas greeting card jia you in the coming star award!!!!!!!!!!

    To: Jasmine and Jeslin k… thx 4 ur card in advance:)

  94. Hi Dasmond,

    How are you? Will you send me a card like u did some time back? Just thinking of it brings back wonderful memories. All the best to you @ the Star Awards this Sunday. We will support you wor. Jia you and take care. =)

  95. woah canada! i’m a little nearer, in switzerland! haha guess ur xmas festive mood will be spread all over the world then! haha.. seriously, that’s definitely tie1 xin1 of u and well, special. ๐Ÿ™‚ ๅœฃไธญๆ กๅ‹ๅฐฑๆ˜ฏไธŽไผ—ไธๅŒ!! :p way to go, zhenrong!

    wish u all the best for star awards and may u have a merry xmas! not to mention a fantastic new year ๐Ÿ˜€

    thanks to ur updates bout the shows in sg, i’ve not lost touch with sg tv.. yet! haha! :p

    land of the chocolates ^_^

  96. hi, have a blessed chritsmas and a happy 2008….good lucj for this sunday’s stars award. hope to recieve a christmas card frm you.

Comments are closed.